Carmelle: Olen todella, todella pahoillani jatkon takia. Mutta tein tähän pienen minitarinan (HUOM! Kuvien koko saattaa vaihdella, älkää kysykö miksi...), joka on kaksiosainen.

1 Minitarinan osa

Photobucket
"Janne, minulla olisi sinulle as-"Jenna ei ehtinyt edes sanoa asiaansa loppuun, kunnes Janne tiuskaisi:"No, minulla ei ole koko päivää aikaa! Kerro asiasi!""Sinähän tiedät, että Äiti ei ole voinut kovin hyvin. Tiedät mistä se johtuu.""Ai isän (Väinön) takiako?""Juuri siitä se johtuu. Hänen kuolemansa jälkeen hän ei ole ollut entisensä."

Photobucket
Janne oli hiljaa. Jenna ihmetteli Jannen rauhallista suhtautumista siihen, että Anneli saattaisi tehdä jotain harkitsematonta."Pötyä!" Janne huudahti.Jenna oli ihmeissään. Kuinka hän saattoi vaarantaa hänen äitinsä hengen?!"Siis etkö ota minua tosissani?!! Kuinka saatat pilailla sellaisella asialla?? Äitini henki on vaarassa!"Mutta mitä hän teksi sen eteen, että Jennan äiti ei tekisi mitään itsetuhoista? Vaikka eihän Anneli Jannen äiti ollut. Ei ihme, miksi hän suhtautui asiaan niin välinpitämättömästi. "Miten voit kuvitella, että asia liikuttaisi minua mitenkään? Ei ole minun vikani, jos Anneli tekee jotain itsetuhoista itselleen!"Janne ei tiennyt, että Anneli oli kuullut heidän puheensa seinän läpi.

Photobucket
Anneli oli kuullut Jannen ja Jennan keskustelun. "Vielä minä näytän sille pojankoltiaiselle!"

JATKUU.....